Reklamacje
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad (wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową lub uszkodzeniem) ponadto wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte roczną gwarancją.
Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.
UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru oraz specyfiki materiału (np. rozdarcia, przebarwienia, mechacenia)
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji
tel. 698 739 426
e-mail: pracownia@haftowanatorebka.pl
Adres do zwrotów:
VICTOORIA Magdalena Szumska
Magdalena Szumska
Boguszyce 22A
56-400 Oleśnica
tel. 698 739 426
Adres do zwrotów z odbiorem w paczkomacie:
Paczkomat OLN01M (ul. Wspólna 1, 56-400 Oleśnica)
tel. 698 739 426
e-mail: pracownia@haftowanatorebka.pl